Ключові слова: професійна компетентність, міждисциплінарна інтеграція, гуманітарна підготовка
Анотація
У статті розглядаємо проблему формування професійної компетентності лікарів за посередництва міждисциплінарної інтеграції у гуманітарній сфері. Зокрема акцентуємо увагу на важливості творчого підходу до діяльності та формування необхідності безперервної опіки над пацієнтом.
Посилання
Velykyy tlumachnyy slovnyk ukrayins’koyi movy/ Uklad. i holov. red. V. T. Busel. – K., Irpin’: VTF «Perun» 2005. – 1728s.
Humanitarna skladova u sviti suchasnykh osvitnikh paradyhm: [materialy Vseukrayins’koyi dystantsiynoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu] (14-15 kvitnya 2016 roku, Kharkiv). – KH.: Vyd.- voNFaU, 2016. – 390s.
Yllyustryrovannaya ystoryya relyhyy: V 2t. – T.1. – M., 1992. – 416s. Kolisnyk-Humenyuk YU.I. Formuvannya profesiyno-etychnoyi kul’tury maybutnikh fakhivtsiv u protsesi humanitarnoyi pidhotovky v medychnykh koledzhakh: monohrafiya / YU. I. Kolisnyk-Humenyuk. – L’viv: KVP «Kray», 2013. – 296 s.
Kolomiyets’ A. M. Mizhpredmetni zv’yazky u konteksti problemy intehratsiyi/ A.M. Kolomiyets’, D.I. Kolomiyets’// Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity. – L’viv, 1999. – №2. – S. 61-66.
Lyamova O.O. Vospytanye humannoho otnoshenyya k cheloveku v professyonal’noy podhotovke vracha: dyss… kand. ped. nauk: spets. 13.00.08 «Teoryya y metodyka profesyonal’noho obrazovanyya»/ Oksana Olehovna Lyamova. – Yaroslavl’, 2014. – 200s.
Medytsynskoe obrazovanye v myre y v Ukrayne/ YU.V. Polyachenko, V. T. Peredoryy, A. P. Volosovets, V. F. Moskalenko y dr. – Khar’kov: YPP «Kontrast», 2005. – 464 s.
Mykyrtychan H. L. Humanytarnaya sostavlyayushchaya vyssheho medytsynskoho obrazovanyya [élektronnyy resurs] / H.L. Mykyrtychan// Ynternet-sayt: professyonal’noe soobshchestvo medytsynskykh rukovodyteley MTSFÉR, 2010 // Rezhym dostupa: http: // www.zdrav.ru/ library/ publication…hp?ID=1906
Naukovyy visnyk Natsional’noho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannya Ukrayiny / Seriya «Pedahohika. Psykholohiya. Filosofiya» / Redkol.: Nikolayenko S.M. (vidp. red.) ta in. – K.: Milenium 2015. – Vyp. 208. – CH. 1. – 285s.
Shapoval H. N. Humanytarnyy aspekt medytsynskoho obrazovanyya kak neot’emlemaya sostavlyayushchaya obuchenyya ynostrannykh studentov-medykov/ H.N. Shapoval// Mater. KHKHKHIII mezhdunar. nauchn.-prakt.konf. «Aktral’nye voprosy obshchestvennykh nauk: sotsyolohyya, polytolohyya, fylosofyya, ystoryya» [h. Novosybyrsk, 27 yanvarya 2014 h.]. – Novosybyrsk: SybAK, 2014. – S. 108-112.
Bollinger H., Hohl J. Auf dem Weg von der Profession zum Beruf. Zur Deprofesionalisierung des Arztestandes Zeitschiftfürsozialwissensschaftliche Forschung und Praxis. – 1981. – № 32 (4). – 12s.
Mitteilangsbbatt der Medizinischen Universität Wien. [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: . Reibneggerg G., Haas S., Heges H.,Smolle J. Die Reform des Medizinstudiony an der Medizinischen Fakultät // Zeitschrift für Medizinische Ausbildung. – 2008. –№3 (3). – S. 48-61.
Ross A. M. Some considerations of the antithesis between a liberal and a technical education / A. M. Ross// The Vocational Aspect of Education. – 1953. – Vol 5. – № 11. – P. 96-105.
Towards the Assessment of Quality in Medical Education/ World Health Organization.– Geneva: WHO, 1992. – 17p.
World Federation for Medical Education. The Edinburg declaration // Medical education. – 1988. – № 22. – P. 481-482.
Источник: http://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/197?fbclid=IwAR1weciBfDR-XUE_34YLEtQty2T8rL_kmh5hewI4VJJCaVl6Hnb |